Трубарево, Бунарџик, Јурумлери и Кичево се потенцијалните локации на кои во Македонија би можеле да се изградат мултимодални транспортни јазли. Ова се резултатите од изготвената секторска студија за изводливост и идентификација на стратешки мултимодални транспортни јазли и анализа на трошоците за нивната изградба, изработени во рамките на проект од Оперативната програма за регионален развој, финансирана од ЕУ. Овој документ е прв чекор од изградба на објекти на предвидените локации кои ќе овозможат лесно префрлање на товарот од еден во друг вид на транспорт. Во рамките на проектот е изготвено и софтверско решение за сообраќаен модел за анализа и прогноза на железничкиот и патниот сообраќај во Македонија.
Според анализата, Трубарево е најповолна локација за изградба на мултимодален транспортен јазол поради близината на железницата. Приватниот сектор би требало да учествува во неговата изградба, по пат на јавно – приватно партнерство. Јурумлери е втората локација според атрактивноста бидејќи е во близина на автопатот од Коридорот 10, а потоа следи Бунарџик, поради близината на аеродромот и индустриските зони. Последната локација е Кичево, проект кој ќе овозможи транспорт со воз на стоката до градот, а од таму до Драч истата би се превезувала со камиони.
Проектот се реализираше во изминативе 18 месеци, а неговата финансиска конструкција изнесуваше 1,1 милиони евра. Македонски железници избра друга локација – постоечката станица Товарна – Скопје, за која веќе неколку месеци студиото „ДОТ Архитекти“ работи на адаптација на мултимодален терминал.
Во рамките на денешната презентација немаше ниту збор за постоечките активности на Македонски железници – Инфраструктура во однос на ваквите проекти. Пред неколку месеци ова јавно претпријатие склучи договор за реализација на мултимодален транспортен терминал во рамките на постоечката железничка станица Товарна – Скопје, лоцирана помеѓу населбите Керамидница и Автокоманда. Бирото „ДОТ Архитекти“ од Скопје е избрано да го реализира проектот во текот на наредната година, за што МЖ – Инфраструктура ќе инвестира околу 340 илјади евра. Во овој терминал на едно место ќе се врши царинење на стоката, нејзин претовар и транспорт до одредена локација.