И покрај заложбата на Грчките железници за повторно воведување на експресните возови помеѓу Скопје и Солун, во новиот возен ред на Македонски железници не е предвидено сообраќање на овие возови. Ваквиот податок доаѓа само неколку дена по најавата за формирање на Европска железничка унија од страна на Бугарија, Грција, Романија, Чешка, Словачка, Австрија и Унгарија, која ќе биде организатор на новите возови наречени РФЦ7. Овие возови ќе сообраќаат на линиите Атина – Солун – Софија – Видин, Будимпешта – Букурешт – Констанца и Прага – Виена/Братислава. Македонија не партиципира во овој проект, а останува отворено прашањето и зошто не е прифатена подадената рака на државната железничка компанија на нашиот јужен сосед за повторно сообраќање на возовите помеѓу Скопје и Солун.
Во меѓувреме, МЖ – Инфраструктура го објави новиот возен ред за периодот од 15 декември 2013 до 13 декември 2014 година. Промените во движењето на возовите се речиси минимални, а единствена позитивна најава е враќањето на директните вагони во летниот период кон Бургас и кон Будимпешта. Вагоните за бугарскиот приморски град ќе сообраќаат секој петок во периодот од 26 јуни до 5 септември 2014 година, додека на релацијата Скопје – Будимпешта ќе има директни вагони секоја среда и недела во периодот од 18 јуни до 27 август.
Во домашниот железнички сообраќај нема никакви промени. На релацијата Скопје – Велес се предвидени 11 пара возови дневно, помеѓу Скопје и Табановце ќе сообраќаат по 7 возови дневно, додека главниот град со Битола ќе биде поврзан со 4 воза во текот на едно деноноќие. На релацијата Скопје – Гевгелија се зацртани 3 пара возови дневно, додека помеѓу македонската метропола и Кичево ќе сообраќаат по 2 воза во текот на еден ден. Кон Кочани и понатаму ќе сообраќа само 1 пар возови, исто како и на меѓународната врска помеѓу Скопје и Приштина. Како и досега, на линијата од Скопје до Белград се предвидени по 2 експресни возови дневно.