Претходна статија
Општина Дебар се спротистави на изградбата на „Луково поле“
Следна статија
Голем интерес, низок процент на реализација на малите хидроелектрани од инвеститорите

По „Борис Трајковски“ од денеска се вози по 4 коловозни ленти

Објавено на 30.10.2012 во категорија Вести.
Facebooktwitterlinkedin

Привршува проектот за проширување и реконструкција на булеварот „Борис Трајковски“ (поранешната улица „Првомајска“) во општина Кисела Вода. Во присуство на скопскиот градоначалник Коце Трајановски и премиерот Никола Груевски, денеска беше пуштен во употреба проширениот сегмент на оваа значајна скопска сообраќајница, на потегот од „Рампа“ до крстосницата со улицата „Народни херои“ во должина од 1.380 метри. Во изминатите седум и пол месеци градежната оператива на компаниите „Алпине Бау“ и „Жикол“ работеше на проектот, при што се добија четири сообраќајни ленти во двата правци со вкупна широчина од 14 метри, односно секоја со широчина од 3,5 метри.

 

Во наредниот период ќе продолжат градежните активности за комплетирање и на делницата од крстосницата со булеварот „Србија“ до поранешната фабрика „Стакларница“ во должина од 1.126 метри, на која исто така почна да се работи во март годинава, заедно со денеска пуштениот сегмент. Идентично како и останатата траса, таа делница ќе добие по две коловозни ленти во секоја насока, пешачки патеки и атмосферска канализација со променлив профил од Ф-500 до Ф-800 милиметри. Постоечкиот мост над Усјанскиот канал ќе се прошири, при што зацртано е тој да добие пешачка и велосипедска патека. Градежните работи на вториот сегмент од сообраќајницата треба да завршат најдоцна до средината на декември.

 

Градот Скопје проширувањето на оваа сообраќајница го реализира уште од 2004 година, кога беше проширен делот помеѓу крстосницата со булеварот „Србија“ и крстосницата со улицата „Народни херои“. Инвестицијата во моменталниот зафат изнесува 4 милиони евра, обезбедени преку заем од Европската банка за обнова и развој во висина од 2,9 милиони евра и преку средства од буџетот на Град Скопје.

 

» Форумска дискусија за овој проект

 

#извор: Град Скопјеизвор: Град Скопје